Subject: GBER teatise esitamine üksikabile „Jõhvi digi- ja multimeediainkubaatori rajamine (uus 28.04.2025)"
From: "Kersti Kunder" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Riigiabi list - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 10:17:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga esitame Teile vastavalt Konkurentsiseaduse §-le 342 Euroopa 
Komisjonile esitamiseks koostatud grupierandi teatise. Teabe esitamine 
Euroopa Komisjonile on vajalik Majandus- ja tööstusministri 28.04.25 
käskkirja nr 53 alusel  Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse poolt 
IVIAle antava üksikabi  „Jõhvi digi- ja multimeediainkubaatori rajamine (uus 
28.04.2025)“ rakendamiseks.Lugupidamisega

Kersti Kunder
vanemkonsultant
toetuste osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+37256156549
+372 627 9748
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.